Pogosta vprašanja

Pod kakšnimi pogoji velja spletna cena?

Spletna cena velja za vse nakupe preko spletne trgovine.

Kakšni so stroški dostave?

Stroški dostave znašajo ne glede na težo in število paketov 6€ po vsej Sloveniji.

Ali dostavna služba zaračuna še dodatne stroške?

A)Če boste blago plačali po predračunu ni dodatnih stroškov.

B)Če boste blago plačali dostavni službi "Pošta Slovenije" le ta zaračuna stroške provizije za vplačilo

Ali je možen osebni prevzem?

Osebni prevzem je možen samo v primeru predhodnega plačila predračuna na TRR.

Kje dobim dodatne informacije o izdelkih in o zalogi?

Za komunikacijo s strankami : info@toptehnik.si

Dostavna služba mi je dostavila poškodovan izdelek. Kaj na storim?

Zelo pomembno je, da takoj kontaktirate svojo Pošto in da naredite zapisnik. Mi Vam bomo takoj poslali nov izdelek.

Naročil-a sem več izdelkov in nisem dobil-a vsega?

Prosimo napišite nam mail. Najbolj verjetno je vaša pošiljka sestavljena iz večih paketov in vam dostavljač ni dostavil vseh paketov. Neprijetnost se praviloma reši zelo hitro.

Kako naj vrnem izdelek, ki mi ne odgovarja?

V roku 14-ih dni imate pravico, da odstopite od nakupa in v dogovorjenem roku vrnete izdelek. Prosimo, da je izdelek v originalni embalaži in dodatno zavarovan z embalažo da se ne poškoduje med transportom. Ko bomo izdelek prejeli ga bomo pregledali in če bo izdelek ustrezal pogojem vračila vam bomo kupnino nakazali najkasneje v roku 15 dni. Zato prosimo poleg izdelka priložite dopis in napišite še vaš TRR za nakazilo kupnine.

Kupljeni izdelek se mi je pokvaril. Kaj naj naredim?

Najhitrejša pot do popravljenega ali zamenjanega izdelka je, da se obrnete na pooblaščen servis, ki je naveden na garancijskem listu,.. Če potrebujete dodatna pojasnila nas prosimo kontaktirajte.